Årets första julklapp!

Godmorgon! Har inte sovit särskilt många timmar inatt, gick och la mig 05.00. Men kom iaf upp vid 11 som tur var. Arbetsförmedlingen ringde och tjatade, blä.  Missade ju ett möte där och blev avskriven, men tydligen hade dom inte skrivit av mig! Inte för att jag egentligen bryr mig, AF suger verkligen!

Jag får verkligen aldrig brev om det inte är någon löjlig reklam grej eller en räkning som jag inte ens betalar själv, men idag så! Var ett ganska tjockt kuvert. Fick mig en ganska stor chock när jag öppnade det, det var från Netto. Ett presentkort på 250:-, som alla medarbetare får. Jobbar inte där längre men fick ett iaf. Grymt!



Nu ska jag fixa iordning mig och sen åka iväg med mamma och handla. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0