Au pair!

Idag har michelle flyttat till Norge, buhu. Jag är ledsen över det.... Just nu är det ett sånt tillfälle då jag skulle behöva en michelle eller siri som mest. Ingen av dom är i samma land som jag. Jävla skit.

Till saken.

Igår blev jag medlem på en au pair sida. Skrev in lite skit om mig, inte alls något särskilt bra. Min engelska är i botten just nu har jag märkt... La också upp en bild, ganska så skaplig faktiskt (samma som på cvt)
Loggade just för en stund sen inte på min mejl, såg ett nytt i inkorgen.
Var från en familjen Dave som bor i en förort till London som gärna vill ha mig "as a part of the family". blev smickrad. ehhee. skämt.. Men fick ett fantastiskt mejl, Okej huset verkade fett som fan. Helt nytt hus, nyrenoverat rum, eget vardagsrum, badrum.. eeeeh AA allt.. Jo en egen bil (körkort!?!)).

Fick en bild på familjen också, verkade fin!

Men jag har ju inget körkort. och det stod klart och tydligt på min au pair profil! Så om det sabbar detta så spyr jag!!! jag vill bli en del av familjen DAVE! dom vill inte heller se mig som en nanny, utan som en storasyster! jag är kär i familjen dave. jag ska flytta in!


Kommentarer
Postat av: Susanna

vilken sida var det??????!

2009-12-12 @ 16:53:00
URL: http://diskobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0