b l v d

Godmorgon! Vaknade runt 14.30 nu idag. Det behövdes verkligen, har ju knappt sovit något den senaste veckan!
Igår hade jag planerat att stanna hemma och kolla på film. Blev istället ett besök in i duschen och sedan satt jag på bussen till Sophia. Där blev det vin med brudar och Gurra!  Sen tog vi vagnen till BLVD. Ett ställe som jag tycker är jäkligt bra i olika perioder. Senaste månaderna har det varit grymt. Igår sög det. Är det för att Jonas Bane flyttade tillbaka till Stockholm tro? (haha). Så vi gick till Viktoria där personalen var utklädda till stjärngossar och tomtar, hihihihih. Efter ca 10 min får jag för att alla har gått hem och att jag står ensam kvar, så börjar ta mig mot bussen.

När jag kom hem kollade jag på Glee, orkade dock bara kolla 15 min så ska nog se resten nu!


Sophia, Fanny & Alexandra!


Gurra & Jag!


Gurra med världens minsta absolutvoda flarra!


Älskar Sophia på denhär bilden (till vänster)


Heeeeeeej!



Desperat försök i att se sexig ut och snygga Sophia!



Nu blir det frukost!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör de om 100 år?

2009-12-14 @ 04:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0