En vit jul!

Godmorgon! Vaknade för en pytteliten stund sen, men jag hade faktiskt anledning att vakna så sent, somnade faktiskt vid 05.00. Blev iaf jätteglad när jag kollade ut genom fönstret :D Allt var helt snötäckt! Hoppas verkligen att detta kan hålla sig ett par dagar till julafton nu, så att var vi en vit jul! För det var verkligen åratalsen senast!

Kollade klart på sista Johan Falk, satan i gatan älskar de filmerna! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ringa Felicia! Ska nog möta upp henne på stan och hitta en julklapp till julklappsleken! Ska svinkul att Fille ska med till Malmö på nyår också! :D 



Tog dessa två bilder genom mitt fönster! Tycker det är mysigt att kunna vakna upp till en lugn och skön skogsmiljö, framförallt under dessa tider och på sommaren! Men samtidigt skulle det varit skönt som satan att bo mitt i centrum! men men =)
PUSS


Kommentarer
Postat av: sophia

haha du bor verkligen på landet! asgött med snööö!

2009-12-21 @ 13:20:54
URL: http://pigeonsong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0