fett dålig!

Jag har varit fett dålig nu under jul och mellandagar, men iaf!



HAR NI ÅNGRAT NÅGOT UNDER 2009??

Jag har ångrat massor, men samtidigt så växer man ju i sig själv av sina misstag. Vissa gör man ju om, vet fortfarande inte om jag ska ångra. Vissa saker ångrar man ju såklart. typ olika ligg osv. Men vafan man lever ju bara en gång, imorgon så ska jag till Malmö. Kommer säkert ångra saker där också, men det är ju då! Efter en vecka har jag glömt de misstagen! Kommer iaf få det grymt! OCH vi vann QUIZET på sejlden idag, eller okej Linn & Fille vann, vi tog bara del om 5 liters öltornet, FETTvärt!

Älskar alla mina fina vänner! Ses nästa år :D Förutom er fina jag firar med! Nu ska jag sova, sen ska jag blogga i Malmö! Puss På Er underbara / FULL MALIN

Kommentarer
Postat av: sophia

hahaha gött fyllesnack!

2009-12-30 @ 11:02:30
URL: http://pigeonsong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0