Fredag var fett!

I fredags var fett! Kvällen började med lite middag (tacos) hos älsklade Siri som var hemma från London under helgen. Sen körde vi en gammal goding och gick till The Queen och drack öl. Efter det ville jag dra till Belle där Rebecca&Fiona spelade. Assköna brudar! Där träffade jag Sophia & massa annat skönt folk. Hade aldrig varit på Belle innan, var väl helt ok ställe men blev fett sur att när kol va 02.00 så drog nån jävla gubbe som jobbade där ut sladden till musik så R&F inte ens fick något riktigt avslut... helt skumt! Men iaf så hakade jag faktiskt på sthlmarna hem till Karl, trodde det skulle bli efterfest men inte direkt, så jag gick hem till Siri!

Har några bilder från The Queen som jag tog med mobilen, sen blev jag för full för att tänka på det!








Sebbe provar min pälsmössa!


Sebbe, jag (mongo?) & Ramona!


Sen blev Sebbe lite betuttad i Ramona!


En tjej som heter Jessica & jag!

Nu ska jag kolla på någon julfilm! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0