GOD JUL

GodJul! Igår firade vi julen hemma hos min fina kusin Jennifer! God mat, trevligt sällskap och presenter! Det roligaste under kvällen var när vi byggde upp lilla Eliaz riddarborg som han fick av sin Morfar, alla skulle in i den jävla borgen OCH framförallt var julklappsleken svinkul! på den vann jag clear eyes! Jävligt bra, för det ville jag ha!


Här kommer lite bilder som jag tog igår (dock svinkass kvalité, har ingen digitalkamera)





Faster Kia & Faster Lotta!


Kusin Jennifer!


Kusin Nathalie + Stjärten


Lilla Eliaz & Jultomen



Det var allt


Kommentarer
Postat av: M

God jul på dig :) och gott nytt år nu med! Satan va kul det kommer bli, det är ju ändå decennium! ;)



/M

2009-12-28 @ 16:43:32
URL: http://oldek.se
Postat av: Amanda Mattsson

Hahahahahahahhaa, sööta pappi och nathalie är ;d

2009-12-29 @ 15:44:10
URL: http://diinamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0