grymt tips!

Mina ögonfransar har varit väldigt slitna och jag har tappat väldigt många de senaste året. Så jag köpte ett ögonfransserum, "L'oreal Lash Renewal Serum". Man ska använda det både morgon och kväll och jag har absolut slarvat med det men använder det i iallafall några ggr i veckan. På ca 1 månad så har mina fransar blivit tätare och längre än vad dom någonsin har varit. Tappar knappt en endaste ögonfrans nu heller. Tycker att själva "borsten" som man ska lägga på det med är lite konstig, någon gummigrej. Hade hellre haft en vanligt fransborste. Men det funkar ju iallafall! Rekomenderar verkligen att köpa det serumet!



L'oreal Lash Renewal Serum
Ca 175 kronor



Kommentarer
Postat av: Tobias

Roligt att du börjat blogga igen =)

2009-12-14 @ 18:22:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Siri

nice malin! har ku kanske nagon maskara att rekomendera ocksa? puss

2009-12-15 @ 13:33:56
URL: http://loondonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0