MALMÖ NÄSTA!

Tjena bloggen haha!
Vi blev lite försenade till Malmö pga vissa icke så roliga saker!
Snart är vi iallafall påväg, Jag, Fille, Zaina & Nanny!
Ikväll blir det troligtvis lite bärs och skönt häng, vi får väl se =)
Tåget kommer iaf ta 3h10min, inte så farligt, ska passa på att sova då!
Vi har inte köpt biljetter ännu, så vi gör det på centralen!
Nu bjuder jag på några bilder från gårdagen! HÖRS I MALMÖ!!!!!!



Linn & Fille!


öltornet, wop


min cpstörda vän Michelle


HEJ CP

Just det, kom på en sak som gjorde mig helt cppppppppppp.-
Igår när jag kom hem, lite full lite glad så fick jag för mig att bära upp ett glas med istee på en briska, en ganska stor bricka och ett högt glas med istee. På den brickan la jag min telefon och intalde mig själv att jag inte skulle rycka till så att glaset med istee spilldes ut över min kära mobil. NÄR jag kom upp till mitt rum och skulle öppna dörren välter det jävla fittglaset ut och min lur blir helt pisseblöt. Men den lever än, la den en sväng på elementet och nu funkar den som vanligt, fast är helt klibbig och knapparna är ihop klibbade, men jag hade iaf tur!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0