Musikhjälpen @ Jazzhuset

Tjenare! Hade en sjukt jäkla bra kväll igår.
Började med att jag och Siri (min älskade bästa vän som är hemma i sverige) fick åka o möta upp Maksim i kortedala för att få hans biljett till Jazzhuset. Jag köpte nämligen sista biljetten! Biljett löste ju sig iaf ändå till Siri. Sen mötte vi upp JulianaThe queen där vi tog en öl, sedan gick vi vidare till Viktoria och tog några öl där.
Sen kom Ole och hans vänner dit, och bjöd på shots & drinkar.. Sen blev det vidare till Jazzhuset! Ryktet sas ju att Håkan Hellström var den hemliga artisten som skulle uppträda. Det är dock ett mysterium för mig vem den hemliga artisten var, kan ha haft en av de hårdaste fyllorna i mitt liv inatt!

Nån gång på natten fick jag skjuts på cykel av en jäkligt sexig kille!

Idag har jag legat hela dagen i min säng, ingen idé att gå ut, är ju pisskallt! Ikväll ska jag, sofie och siri till ramona som har flyttat till partille! ha ha aha!!


Siri & Juliana på The Queen

Maksim däckade på Jazzhuset!

Snyggingen Juliana & Jag!


Kommentarer
Postat av: sophia

hoppas att du pratade med juliana om våra dj planer? haha

2009-12-17 @ 19:10:40
URL: http://pigeonsong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0