Nyårsplaner?

Hallå! Nu har jag precis kommit ut från en promenix till en kiosken där jag köpte cigg. Dålig vana. Det snöade och var svinkallt. Var som en jävla snömannen när jag kom hem.. eller inte, så mkt snöade det inte!

Vad har ni för planer för nyår?

Själv ska jag åka till Malmö till mina snygga bitches Zaina & Nanny! Vet inte om vi ska stanna i Malmö eller åka till Copenhagen! Mig kvittar det, lär ju bli asball hursom! Men hade varit skönt att vandra hem till Zaina på Möllan efter en sjuk nyårsfest och köpa möllanfalafel! haha. Hittade sjukt billiga bussbiljetter med bus4u. Lyxbussarna! 210 ToR. Sjukt värt! Hade fått för mig att det var nyår nästa fredag. Tyvär så får jag vänta en fucking vecka till.. Kommer iaf bli askul! Har inte varit i där sen jag hälsade på dom i höstas, älskar malmöooee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0