Tjugohundranio

I brist på annat och för att jag själv ska få komma ihåg 2009 gör jag som alla andra:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog studenten!!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är bullshit och till för att brytas, har aldrig haft något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? NEJ!
4. Dog någon som stod dig nära? Någon som har stått mig nära förritiden tyvär :(
5. Vilka länder besökte du? Grekland (Kos & Rhodos)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En jävla massa cash
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 27 maj Studenten och sen finns det massa saker som jag kommer att minnas, men är inte direkt den som håller datum!
8. Vad var din största framgång 2009? JAG LÖSER DET! ha ha
9. Största misstaget? Svek min bästa vän, men det är bra nu!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Säger som Siri, BAKFULL förjävla mycket.
11. Bästa köpet? Greklandsresan absolut!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Greklandsresan, fyyy
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ca kl 05.30 på julaftonsmorgonen var jag väldigt glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Dance with somebody-Mando diao, allt med black eyed peas, SVARTA MALIN! ahh man massor
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare absolut!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sökt mera jobb
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Krökat så fruktansvärt och sovit!
18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos min Kusin Jennifer <3
19. Blev du kär i år? Tror jag alltid att jag blir, men sen fattar jag att det inte är kärlek.
20. Favoritprogram på TV? Dagens skämt, kollar på alla serier som finns.
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så mkt i år, så får väl säga bloggar ha aha
22. Största musikaliska upptäckten? Arctic Monkeys måste jag nog säga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En ipod nano  
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ett liv eller iaf ett jobb
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade dagen innan med vänner och på födelsedagen var min farfar som bor i Tyskland här <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag skulle haft ett jobb och massa pengar så jag kunde flytta.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tar faktiskt på mig nästan vad som hellst, brukar väl bli helt ok iaf....... hoppas jag
29. Vad fick dig att må bra? Snygga killar
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert pattinson, Chuck bass, Joel Kinnaman
31. Vem saknade du? Vet inte, någon jag fortfarande väntar på typ!
32. De bästa nya människorna du träffade? Frallan och Ole!

Jag & Kajsa, nyår 2007!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0