Älgjakt!

Godmorgon! Eller goddagens! Min dygnsrytm är ju inte så himlans normal i dessa dagar. Skulle egentligen ha gått upp kl halv sju, för skulle hjälpa min faster att flytta! Då säger morgonhumöret till! Kunde verkligen inte gå upp och blev liggandes till halv 1 istället. Nu har jag äntligen käkat frukost och tagit morgon cigg. Påtal om min morgoncigg, tänkte passa på att låta hundarna springa lite på tomten när jag rökte. Då hör jag något som springer så är det två jättestora älgkalvar som springer precis utanför min tomt. Hundarna blev helt galna! Tror dom att dom skulle vinna över två stora älgbebissar? Söta var dom iallafall.

Nu ligger jag i min säng. Måste göra lite nytta, men vadfan då? Jag ska faktiskt skriva klart min CV och imorgon åka in till stan och lämna ut till alla cafeér och affärer som jag hittar! OM jag orkar gå upp. 

Om 6 dagar flyttar min kära Siri till London! Ska bli kul och tråkigt! Kommer ju sakna henne så jävla mycket, men så sjukt kul någon äntligen kommer iväg =) Och då kan jag åka och hälsa på henne!!

/ MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0