Godmorgon!

Tjenare! Nu har jag precis vaknat, sovit i ca 12 timmar... inte bra.
Hade tänkt gå upp i tid idag så jag kunde åka till banken. Nu hinner jag inte det.
Pratade med Zaina tillslut igår, hennes chef skulle kolla hur många timmar dem behövde
att jag jobbar. Så det går framåt. Längtar väldigt mycket tills imorgon.
Ska ta ett tåg som går kl 12.42 så är jag framme 15.42.
Men hoppas bara att det finns biljetter kvar imorgon, för får ju in lönen då.
Det brukar ju alltid finnas biljetter kvar, så får ta det när jag kommer till centralen då!

Har tänkt på en sak. Om jag flyttar till Malmö så kommer jag sakna min hund Hilding så jävla mycket.
Så vet inte ens om jag skulle klara av att inte träffa honom varje dag! =(
Nu ska jag äta frulle!

Ha en bra dag!


(Hilding i sommras <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0