Vi drar till Malmö baby!

Dra till malmö, det är exakt vad jag ska göra.. På fredag!
Ska hälsa på Zainabo! Träffa en kille som hyr ut ett rum i sin lägenhet som jag vill ha!
Bra att man ska träffa personen ifråga innan man bestämmer sig för att flytta in osv..
Han verkar faktiskt som en jätteskön kille, det lilla vi hörts iallafall!
Blir nog bra. Nu behöver jag bara ett spikat jobb. Vill veta hur det har gått för Zaina och bossen
men hennes mob är fucked up eller avstängd??

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat, sen kolla på en film =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va kul! va blire för jobb då?

2009-09-23 @ 21:11:40
Postat av: alba

malin! den bilden e ju från min gård haha :d har du resten av dom bilderna vi tog den dagen/kvällen? skulle gärna vilja kolla på dom ;P

2009-09-25 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0