(--_--)

Tjena! Jag har varit svajnkass på att uppdatera. Sorry till er som faktiskt läser min blogg. hehehehihi!
För en veckan sedan var det premiär för Afterwork på HAMNGATAN! Det blev helt OK. Blev full. Sen drog vi (jag+li+ida+massa andra) till Berså. Kan verkligen inte fatta hur jag lyckats hamna där två fredagar i rad. Är verkligen inte mitt favoritställe direkt!

På lördagen stannade jag bara hemma och började kolla på THE OC season1, idag är det fredag och är redan i mitten på season2. Bra jobbat av mig!

Har också fått ett jobb denhär veckan. Satt inne på platsbanken och kollade. Sökte en massa olika grejer. Dagen efter fick jag ett samtal av Swedish fundraising. På onsdagen blev det intervju, i got it. Igår var det utbildning. Massa nytt att ta in om Naturskyddsföreningen! Kan ju ingenting om naturen, vet knappt vad växthuseffekten är..hhehe. Vi får väl se hur det går. Ska iaf gå runt på stan och värva medlemmar så kommer bli en sådan som jag hatar! Vi får se hur det går, HOPPPAS att jag blir duktig iaf....... ;)

Idag ska jag vara hemma och mysa med min pojkvän no2.


Lilla robban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0