12/2-2010

TJA! Försenad helguppdatering!
I fredags var jag på djungeltrummans fest på Park Lane. Hade en sjukt grym kväll. Det var verkligen packat med folk! Henrik Berggren uppträdde och det drog ner mitt partymoode för en stund.
Fick 6 st gratis öl STORT + ! Träffade på Claes Malmberg och  MAGNUS HÄRENSTAM utanför parklane... Sånt är verkligen så jävla kul när man är packad och träffar på nån gammal veteran. Magnus Härenstam sa iaf "det är jag som har lärt er att räkna!!". Kanske, kanske inte? Han har i vilketfall som helst lärt våra föräldrar att räkna!
Jag var iaf svinpackad och hade tänkt dra hem när jag i dörren påväg ut träffar Sophia som stoppar mig i sista sekund. Deckar istället hemma hos henne nån timma senare efter ett besök på MCDONALDS.

Har ett par enstaka bilder... på mig och THE CELEBS! ehehheeeeeeeee.. såg också att man skymtar Klas Månsson i bakrunden.. Vilket jag inte såg i fredags natt!






och juste. vi träffade han som alltid spelar svin. ha ha haaaaaaaa.

Ska försöka lösa lördagens bilder också! puszzz!


Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Fan va ball! Dom gamla ravarna! Var dom pa Parkan? :D

2010-02-22 @ 11:31:51
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0