bättre sent än aldrig.

Godmorgon. Vaknade upp i tid idag och det är sol ute. Det var ritkigt längesen jag såg ljuset vill jag lova!
Skulle iaf komma till helgens uppdatering... Bättre sent än aldrig!

I Lördags åkte jag och My hem till Alba på fest! Det var ganska spårat och hur mycket folk som hellst. Medelåldern var ett par år yngre... Iaf kändes det så och då syftar jag inte på Albas bror Isak + vänner som går i nian. För dom var softa! Det slutade med att jag var full som ett jävla svin och tvingade med mig Sture till Gretas. Jag antar att vi hade svinkul för jag vaknade upp med ett lite halvblodigt sår på ena knäet! Sture däremot vaknade upp med ett sms av en bög som löd ungefär "hoppas att du kom hem bra, vi ses igen" bla bla blaaa... haha!

Igår var det till för att jag skulle ha dratt till MACFORUM för att hämta biljetter till nöjesguidensgbgpris, men Bella är grym så hon löste det innan öppning så jag slapp åka in till stan!

Idag är det som sagt nice väder så ska ut och avnjuta en liten "cancerpinne" och argumentera med mig själv om jag orkar ta en promenix eller icke.

Denhär sexiga killen ska jag ragga på (ha haha haaa) nästa fredag då det partajas på trädgårn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0