BLUE

Godmorgon! Är på strålande humör för jag vaknade innan kl 10.00!
Sitter i min säng och lyssnar på Blue. Mitt absolut favoritband när jag var 12-14 år ca. Jag var helt besatt av dom. Hade en dvd med en livekonsert som jag satt och kollade på varje kväll i 3 månaderstid... kom att tänka på Blue häromdagen när jag kollade på Oscarsgalanrödamattan där Duncan som sjunger i Blue var programledare för! Nu sitter jag här med gamla minnen och sjunger med i deras töntiga desperata texter och utantill citerar mellansnacket! fy vad jag är patetisk!




Kommentarer
Postat av: FILIPPA LUND

sv: ikväll är det PUSH som gäller, men kommer kila över till nivå ibland också sist park lane !

2010-02-26 @ 15:33:09
URL: http://www.modetrumman.se/filippalund
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jadu, jag jobbar & shoppar, det ar typ det jag gor ;) Jag har bott har sedan juni 09, so im going on one year soon ;) Inte jattelange alltsa, men jag gillar't. Blir latt kvar i ett ar till atminstonde :D

2010-02-28 @ 15:08:26
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0