freitag



/Erik & Fille förra fredagen!


Hade en sjuktgrym kväll i fredags! Vi började kvällen med massa vin hemma hos Bella i hennes underbara nya lägenhet! Sen var det på med klackarna och ge sig ut i snöstormen! Det har varit helt sjukt hela helgen ju. väl inne på trädgårn var det fett som fan! Det blev dans och öl med massa nära och kära. Träffade hur mkt folk jag kände som helst och då blir det alltid lika kul! När klockan var 03.15 tog jag mitt förnuft tillfånga och tog sista bussen hem till Olofstorp. Det var verkligen kaos väder och jag är verkligen glad att jag tog med extra skor att ha på hemvägen för snön gick upp till hälften av vaderna i backen upp till mig!

I lördags firade vi Johanna som fyllde 21 år hemma hos henne! Det var en ganska lugn kväll med alkohol, killar och musik! Jag och Michelle åkte hem till henne ganska tidigt och däckade... Och nu har tyvär min kära Michelle åkt hem till Stavanger igen och jag HOPPAS verkligen att hon flyttar hem till sommaren!<3
Inga bilder tyvär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0