lördag

Godmorgon!
Igår åkte jag hem till Jesper och drack rödvin med honom och Frallan!
Lekte "gissa vem", fettkul... Under ölspelet blev Jesper ovän med mig och Frallan pga förlite klunkar osv..
Så vi fick avsluta. Sen kom Fille och My dit och drack som vanligt sitt jävla KIR.
Vi stannade inte så länge utan drog till BALKANparty på järntorget som filmfestivalen hade. Helt ok kul. Dansade på en högatalare innan det var dags att gå. Tjejerna drog hem till nån kille i Kortedala (där man får röka inne, woop), jag orkade inte mer, tog mitt förnuft till fånga och åkte hem...

Vaknade kl 9.30 idag... wtfpalla... så ska snart iväg till systemet så jag kan bli full! Ska på fest hemma hos Alba ikväll, och sedan vidare till Push. Anna Hibbs och Michaela Forni ska spela. FETTVÄRT!


Sambucabild från Kos i sommras. SAKNAR VÄRM!

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Blir det Kos till sommaren igen eller nåt annat bättre ställe :-D!?

2010-02-13 @ 18:47:03
URL: http://gustafsjoholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0