nöjes....

TJA! Idag har jag för en gånsskull tränat! powerwalkade i 25 min, sen blev det styrketräning! Ska börja köra ett par dagar i veckan nu! Nu ska jag kolla på O.C och försöka somna i tid idag, för imorgon ska jag dela ut kakor i kompassen med Fille och Sophia, kom och ät, det är GRATIS!

Sen ska vi stressa hem till Bella och göra oss sexymamas och supa oss fulla inför kvällen! Imorgon har Nöjesguiden Göteborgspriset fest! Det vill vi ju för inget i världen missa! Kommer ju vara smockat med hunkar så vi måste ju va snygga!

Och just det, jag är avundsjuk... Nu har Rebecca på loppet inom ett halvår vunnit TVÅ GÅNGER i modettes tävlingar! FYYYY va orättvist! Jag tävlar ju jämt, men vinner aldrig... Får väl helt enkelt vara glad för hennes skull och hoppas att jag får låna något som hon vann. ha ha ha!


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0