GOTT NYTT ÅR!

CHEERS! (långt inlägg!)
På nyårsaftons morgonen så åkte jag och Zaina till Köpenhamn, närmare bestämt Kastrup!
Zaina behövde gå till banken och vi behövde inhandla alkoholen inför kvällen.
Vi blev fikasugna och gick till Starbucks, First time in maaaahhh life. Jag blev jätteglad.
Zaina bjöd mig på en "hot chocolate hazelnut caramel" med grädde. Var det godaste jag druckit någonsin.
Varför finns inte starbucks i sverige? Sverige är "en fitta i ett hörn" (återkommet till fitta i ett hörn sen!).
Sen gick vi till netto (woho) och köpte all alkohol inför kvällen, blev jätteglad för det fanns captain morgan & cola på burk, hur god som hellst, ännu en skitsak med Sverige, fuck ya.




När vi kom hem från Kastrup låg Fille fortfarande och sov i ett hörn. Då var det dags att börja fixa iordning sig inför kvällen alla har så jävla höga förväntningar på. Jag blev först ganska missnöjd med mig själv. Men efter ett par glas vin och lite captain morgan kände jag mig snygg! Fille & Zaina tog jävligt mycket längre tid på sig, så jag satt vid skype och snackade med Michelle den fissen i hjörnet som inte närvarade. Sen blev tjejerna klara och det var dags för lite posefoton innan det bar av till le boys.


Alla super på nyår, så visar därför hur mycket gött vi drack.



Vid 20 tiden anlände vi till Gurras & Joels crib, där det var mat, alkohol och hemmagjordglass (credd till nicklas).
Det var trevligt där, jag drack mest vatten för att orka med resten av natten. Höjdpunkten vid middagen var den obligatoriska ciggen vid matbordet! Blev tyvär inga bilder från middagen, men zaina har massa, så ska sno dom!

Sen tog vi en taxi till en fest! På festen höll jag mig mest inne på ett rum med dom jag kom dit! Satt och kedjerökte och klunkade vin direkt ur flaskan och kände mig allmänt tacky. På festen var det nästan bara massa pundare, vilket jag förstod när en kille var så beng att han ålade sig ut under folk för att komma ut.


Max (nannys man) & Gurra


Nanny & Zaina

gurra & max


Vid tolvslaget gick vi i samlad trupp till Möllan, där vi skulle se på fyrverkier! Det var det sjukaste jag har varit med om! Kommer aldrig glömma detta tolvslaget. Det kändes som att vara i Bagdad. Raketer skjöts hejvilt, folk hade raketer i händerna och siktade på folk.. Vi hoppade runt som om vi var på ett minfält, smällare överallt. Har typ fått men för livet. Zaina fick en raket i pannan! Det var lite kul. haha! Just det, vi skålade in tolvslaget med ÖL! givetvis. Nån (nicklas) drack upp våran mousserande som vi skulle skåla i. fitta.

Har tyvär inga bilder från det heller, ska sno från Zaina!

Sen gick vi till nån jävla spegelbar som var sjukt tacky där vi tog en snabböl/shot/drink innan vi satte oss på tåget till Köpenhamn! Tågresan var ganska kul. Jag, zaina & fille tjuvåkte. Dom gämde sig på toa medans gurra langade sitt kort till moi. Sjukt bra. Sen satt vi och sjöng Håkan Hellström hela vägen med någons ipod i våra öron. 


Linnéa & Gustav på tåget

russian
 
Sen kom vi till Köpenhamn, där vi hamnade på en horgata, fille stal ett sexpack med starköl, alla var nöjda och glada! Sen skulle vi till den där jävla båtfesten! Påvägen dit blev Nanny nerputtade av några små förortsdanskasnorhorungar! Alla började skrika, så jag skrek fitta till dom. Så dom sparkade mig i ryggen så jag ramlade och sen i mitt huvud! Fyfan va arg jag var, Ville typ verkligen bara hämnas. Fick damp. Och ville slå vem som hellst. Sen fick jag lugna ner mig, ville inte skämma ut mig mera än nödvändigt....... Vi gick iaf till den dära båten. Var sjukt fet musik. Trodde att båten skulle vara som styrbord... Men det var ett jävla fartyg typ. Bara massa danska pundare! Men hade kul... Drack vin som smakade råttgift. Var inte där så himla länge för jag
och . . . gick till ett hotell och "sov". Vi vaknade jävligt tidigt dagen efter så vi satte oss på ett tåg hem. Hade egentligen velat ta mig en tur och se lite köpenhamn... även fast inget säkerligen var öppet. Synd att alla människor alltid är så jävla bakis. Jag mådde asbra på nyårsdagen! TACK för att jag drack 3 glas vatten självmant!

Kom hem till Zaina runt 13 kanske. Vi pratade om gårdagen sen sov vi till kl 16. Sen åt vi thai/kina-mat på en persisk thai restaurang. fett ovärd egentligen. Vi satt uppe till 5 på morgonen och snackade skit. Jag, zaina, Nanny och fille.



Det var alles! Kan säga att detta var nog lätt den bästa nyårsafton i mitt liv, so far.


Kommentarer
Postat av: sophia

hahahah fy fan vad jag skratta åt det här inlägget. crazyyyyy!

2010-01-09 @ 16:42:47
URL: http://pigeonsong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0