London here i come (?)

Just nu sitter jag och kollat på Johan Falk, som går på 4an. Passar perfekt att det är nyhetspaus, för då hinner jag blogga och ta en rökpaus! kollade iaf min mejl nu och såg att Familjen frantz i London hade hört av sig. Dock var det bara ett svarmejl från det jag skickade idag där det stod att dem inte hade fått mitt mejl som jag skickade iväg i onsdags! Är iallafall glad, det betyder ju att dom inte struntade i att svara! Nu får vi bara hoppas på att dem tycker jag verkar bra så jag får flytta in hos dom och passa deras barn! hehe!

LONDON HERE I COME!




Nu ska jag ta mig en cigarett och göra en kopp te!


Kommentarer
Postat av: fannie

åh va kul. hur har du fått kontakt med familjerna? är det genom någon sida? vilken?

2010-01-17 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0