"nobody puts pussy in a corner"

För Filles skull så vill jag bara berätta att "en fitta i ett hörn" kommer från henne! Hade jag inte känt henne så hade jag inte vetat att man kan säga så. Kan inte direkt säga vad "en fitta i ett hörn" är, men det låter så jävla rätt. "i ett hörn" kom Filles mamma på nån gång under slutet av 80, början av 90- talet på, då hon till sin väninna sa något i stil med "du är en nalle på en kudde i ett hörn". Men Fille har iaf all credd till "DU ÄR EN FITTA I ETT HÖRN!" Tycker att hela hörngrejen är jävligt kul intern och jag tänker absolut inte sluta!


Googlade på "en fitta i ett hörn", fick b.la upp dessa bilderna! haha!!!!


en stickad fitta haha

och en massa hörn!

HAHA! Nu har iaf jag fettkul!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: fille

haha. underbart! loves it.

mamma kom dock på det senare än så. snarare början på milleniumet. men i övrigt ser det fint ut.



du kommer bli en stor bloggerska. kissie my ass.

2010-01-10 @ 03:56:01
Postat av: Anonym

haha fattar inte, men en fitta i ett hörn låter bra.

2010-01-17 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0