Que pasa

Tjena! Hoppas alla har haft en bra helg!
Det började med i fredags att det var avskedsmiddag för Rebecca som flyttar till Malta.
Vi var ca 20 st (girls only) som intog platser på Que pasa som är ett jättemysigt tapasställe på Drottninggatan.
Där blev det mat, öl och drinkar! Trevligt. Sen bytte jag och Jennifer om till klackarna och drog till Karisma för att träffa Jesper och Frallan. Karisma är gamla Wish/Razzia/K19 och det har verkligen inte ändrats sig sen första gången jag var på Wish för ca 3 årsedan. Stället går i konkurs, byter namn är populärt ett par veckor fast fortfarande samma skit. Musiken har inte ens ändrat sig sen 2007! Jag och Jennifer tänkte pröva lyckan på Park Lane istället. Var verkligen inte bra där i fredags heller. Slutade med att jag tog bussen hem kl 3. Träffade Rebecca på bussen, hon var svinpackad, AsKUL! tycker jag!

Igår var jag bara hemma hos kollade på filmer, sommaren med göran såg jag b.la den var svinrolig! Rekomenderar den! Senare på natten så visade dom Joe Dirt på 4an. Det är en riktigt fetfilm, har sett den massa gånger, så har ni inte sett den, GÖR DET!

Hittade en bild som jag stal från Rebecca från middagen på Que Pasa.




Kommentarer
Postat av: Nattis

Mys med tapas, kolla gärna in min blogg också! =)

2010-01-17 @ 17:54:44
URL: http://natalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0