This time baby, I’ll be, Bulletproof

Tjena bloggen!
Igår gick vi till Viktoria, var trevligt där. Har inte varit där på över en månad och hänger där riktigt sällan. Innan så var jag där jämt, så var kul att vara tillbaka! Efter det hade vi tänkt dra till DEEP men istället hamnade vi på BERSÅ. Hade en trevlig kväll. Hade mina killerHEELS på mig, så i slutet av kvällen såg det ut som jag hade skitit på mig när jag gick... Skulle inte tagit den där sista ölen för då blev jag full. Tog iallafall sista bussen hem, och träffade Joel som gick i min skola i mellanstadiet... Tror vi snackade massa charterresor! ;P

Tycker att det var svinkul att Ramona var så jävla packad igår!
Idag ska jag hem till Li på fest. Har inte ens varit o besökt henne i sin lägenhet som hon har bott ett halvår i, så ska bli kul =) Och så ska jag få träffa Fille. har inte träffat henne på flera veckor wwooop!

fin bild från igår eller inte


Emma, Malin CEASAR & jag

Kommentarer
Postat av: Mattias

jodå bara bra med mig ska vi lägga till varandra på bloglovin? =)

2010-01-25 @ 21:17:52
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: ramona

aahhaha, det e så JÄVLA GÖTT O VA FULL!!!!

2010-02-11 @ 00:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0