TJA!

Tjena! Idag blev jag väckt av ett samtal kl 11.30. Fett bra att jag kom upp tidigt idag! Sen ringde Elin och frågade om jag skulle följa med och hämta hennes bil som har varit på verkstan! Sen åkte vi hem till mig och käkade lite lunch, drack té och kedjerökte (fy oss)! Nu har hon precis åkt hem och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Hade velat träffa Rebecca som inte har tid att träffa mig. Hoppas hon har det innan fredag för då flyttar hon till Malta och det lär dröja ett jävla tag innan vi ses igen!

Nu till Paradise Hotell! Blev aslack på fittfrancesca att hon skickade ut Catja! Fuck you!!!
Okej det är ett spel.. Men palla att man blir utröstad, kommer tillbaka och skickar ut en som faktiskt spelar spelet... Hoppas den jävla haggan åker ut idag!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar franscesca hoppas hon åker ida

2010-01-19 @ 16:11:02
Postat av: fille

älskar att du låter så otroligt engagerad och verkligen flippar ut över ph. haha, gulle<3

2010-01-22 @ 02:38:50
Postat av: malinita

haha, jag vet fille. så är det att vara nolifer o olofstorp!

2010-01-22 @ 09:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0