gääääääääy



-Ramla i en trappa
-Blev hotad av en dragqeen

I fredags var jag på Park Lane, där det var queer! lööövit.
Innan dess blev det en sväng till Karisma... ramlade i en trappa där och fick köttsår på mina knän.. INTE OK! Min klack fastnade i trappan.. hehoheooii..
Hade hur kul som hellst på parkan. Hängde med patte, som är aaaaaaasaskön! Massa fler snyggingar där också. Vi blev hotade av en dragqueen.. En riktig diva och gubben ville slåss med oss.. Helt sinnes, blev rädd på riktigt. Fast blev räddad av några hunkar <3! Robert Gustavsson var där. Är han bög??
Sen träffade jag min favoritbloggerska FILLY.  Men var svinpackad och antagligen gjorde bort mig hahah! Hon var iaf astrevligt vad jag minns iaf! Resten av helgen sov jag. Kunde knappt gå i lördags pga mina söndriga knän.. Ska aldrig mer gå ut i klackar... Det var alles. PUSHHAJJJ!





Sista bilden är råäcklig.. men seriöst KOLLA mina knän! hahhaa!!!!!!!

Bilder stulna av Sandra från FB!


Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar, "-Ramla i en trappa, -Blev hotad av en dragqeen" Så skulle jag ha börjat boken om mitt liv.

2010-03-03 @ 14:41:46
URL: http://bluemondays.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0