GG

Goddagens! ÄNTLIGEN är gossipgirl tillbaka efter flera månaders väntan!
I Fredags umgicks jag med min bästa vän Jennifer som kom till Göteborg! Var flera veckor sen vi sågs sist, så det var svajjjjnkul! vi drack sprit hemma hemma hos Jennifers mamma. Hon bjöd på goda drinkar. MUMS. Sen åkte vi in till stan, vi hamnade på¨det fulaste och äckligaste stället som kallar sig för "charlies änglar". Bara namnet är konstigt. Låter jättelöjligt och jag hatar det stället. Spyr på det. Sen skulle jag och min vän egentligen gå till Parken, men vi båda åkte hem. Hände verkligen inget kul i fredags och fanns inte en endaste kul människa på stan förutom mig och Jennifer, och möjligtvis folk som vi inte träffade. HOPPAS att det är förståeligt att i fredags sög, förutom hos Jennifer då!♥

I lördags mådde jag pissdåligt hela dagen och kunde inte äta.. Men mådde lite bättre sen när jag träffade fina Nanny! Vi gick till super sushi, satt på café jättelänge, rörde oss mot queen för lite öl. Vi mådde illa. Vi gick på 18-års fest hos min bebe Gunnar! Vi åkte hem för att vi både trodde att v skulle dö av nån sjukdom för vi mådde verkligen asdåligt, JAG gick assnabbt uppför min backe hem och fick kramp i benen för att det var så jävla kallt att jag trodde jag skulle dö =( Vaknade på söndagen och mådde bra. Åt en jäklans god fisksoppa som Mamma lagade! ------- och måndag jobbade jag 10-15 på Sibylla! Det var lite slitsamy, för städade som attans, men trevligt var det!

Det var allt. Tror jag.. och glöm inte att fredag var så jävla tråkig om man bortser från Jennifer Ringheim! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

BFF NAeWW

2010-03-09 @ 19:35:31
Postat av: Jennifer

BFF NAEEWWW!

2010-03-09 @ 19:37:36
Postat av: malinita

naeeewww på dig med BFF! =) seeeeee ya dont wanna be yaaaaaa

2010-03-09 @ 22:57:12
URL: http://malinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0