LJUSljusrosa

Idag har jag och Mamma målat om min fula röda fondvägg i mitt rum.. Äntligen  fick vi tummen ur och gjorde det. Det blev en e jättejätteljus rosa. Nästan vit. Passar perfa till resten av rummet där jag har äggskal! Vi tog oss också en tur till Ikea, där blev hittade vi en svartmatta till rummet, lite vaser och doftljus såklart! Jag känner mig nöjd med det vi har gjort och det är asfint! Nu är det bara lite saker kvar som ska fixas! En rosavägg kan verka jävligt löjligt och fjolligt (även om den är så ljus rosa kan bli!), men eftersom jag 97% av de gånger jag har kläder på mig alltid har nästan endast svart SÅ tycker jag att jag är värd en rosavägg!!!!!!(JAG JAG JAG?!)

Min kära Rebecca är hemma från Malta denna helgen också! Imorgon ska vi åka en sväng till Allum. EV. blir det en arbetsintervju för mig också, om ägaren ringer upp, annars ska jag tjata som fan meeeeer! =)

Orkar inte ta bilder eller så just nu eftersom allt inte är klart, men jag vill gärna visa det senare.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hejsan! Du har en väldigt fin blogg :D Är allt bra med dig :) ?

2010-03-02 @ 16:59:50
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0