Now im awake sleep isnt new

Ifredags vaknade jag upp med världens ångest. Inte för att jag hade gjort något dumt, men bara ångest. Den avtog och jag pallrade mig hem till Sophia och drack öl, för att sedan bege mig mot klädbutiken Fever där det bjöds på öl och musik! Det var jävligt spänt igår och folk var nervösa... över vad? Sedan gick vi till Sejdeln för dricka ytterligare ett par öl innan det var dags för att dra till SPACE på järntorget! Dinamarca spelade, och som vanligt var det sinnessjuk musik!♥

Träffade Carro som var askalas och ville bjuda på shots på kingshead! Gick tillbaka till space för att hämta min väska som jag glömt bakom Djn. Sen missade jag såklart min sista jävla bussfitta hem, ett par ångestladdade telefonsamtal senare var jag hemma igen. En liten del av mig önskar att jag hade gått på queer istället. Ibland är man full och dum, men jag tänker inte ångra något jag gör för man gör det bara en gång ändå.


bild från i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0