öööl

Hejsan! Igårkväll blev det lite öl med Rebecca & Ida. Det var trevligt.  Vi tog oss först en kall på gamla hederliga the queen, sen till... ... .. CHEZ! Det är ju faktiskt trevligt när det inte är mycket folk! Sen hämtade min bror mig och Rebecca så vi slapp åka buss! snällt.

Gick och la mig i hyffsad tid men vaknade ändå kl 12 typ. Jag pallar inte det.. Nu har hela dagen varit förstörd pga det! Imorgon ska jag iaf provjobba på Sibylla på avenyn! mellan 10-14 ungefär. Alla som vill får komma förbi och kolla på när jag lär mig vända hamburgare!
Jag hoppas så innerligt att ägarna trivs med mig och tycker att jag gör ett bra jobb! För har nu bestämt mig för att i mitten av Maj åka till min kära Siri i London innan hon flyttar hem till sverige!

Och inatt hade jag en störd dröm IGEN! Fast denna gillade jag!

PUSSOKRAM

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

SV: Nämen tack Malin! ;) I love it too. Hm, den kosta typ 499 eller något sånt om minns rätt!

2010-03-04 @ 15:41:49
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

Haru vart inne och kikat på jackan eller? :D



haha, förresten läste om Härenstam och company lite längre ner, fan vad roligt! ahaha

2010-03-08 @ 23:23:05
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0