Sibylla!

TJO! Imorse vaknade jag jätttetidigt, hoppade i mina kläder och åkte till Allum med min bästis Rebecca! Käkade lite lunch och kollade i butiker, sen var det dags för mig att åka in till stan för att gå på anställningsintervju, hann träffa Nina en snabbis också. Intervjun hölls på en italiensrestaurang med de två ägarna. Hur trevliga som hellst. Så på fredag ska jag provjobba på Sibylla, och sedan ett par ggr framöver också. Jag hoppas verkligen att dom tycker att jag är duktig så jag får jobbet! Isf kommer det vara Sibylla på valand! Där finns det ju gott om fulla människor som känner för en korv vid 4 snåret! wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice :)

2010-03-02 @ 17:07:54
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0